Безкоштовні Оголошення

Офіс-менеджер зі знанням 1С

Додати в обране

Вимоги:

  • Дівчина 20 - 45 років
  • Проживання в Чернівцях
  • Досвід роботи офіс-менеджером, адміністратором, особистим помічником більше 12 міс
  • Освіта вища / (розглянемо і з середнім, за умови досвіду роботи секретарем або офіс-менеджером)
  • Ведення діловодства (оформлення договорів, виписка рахунків, накладних, довіреностей, касових ордерів)
  • Відмінне знання ПК та офісних програм (Excel, Word, 1С)
  • Впевнений користувач оргтехнікою
  • Знання телефонного етикету
  • Особисті якості - відповідальність, вміння працювати в умовах багатозадачності, високі організаційні та комунікативні здібності, бажання вчитися і розвиватися, усміхненість, позитивне мислення, фінансова охайність, пунктуальність, дотримання обіцянок.

 Умови роботи:

  • понеділок - п'ятниця (8-ми годинний робочий день)
  • зручний і комфортний офіс в центрі міста
  • офіційне працевлаштування (після випробувального терміну)
  • робота в дружному колективі
  • можливість розвитку

 Обов'язки:

  • робота з клієнтами (вміння вислухати і "почути" побажання клієнта)
  • заповнення та формування замовлень та супровідних документів до замовлень (накладні, договори тощо)
  • прийом і розподіл дзвінків і повідомлень
  • ведення діловодства фірми
  • виконання доручень керівництва
  • забезпечення життєдіяльності офісу (закупівля канцелярії і т.д.)

 Резюме відправляти на E-mail: koralloza@gmail.com

 із зазначенням в темі листа посади, на яку Ви претендуєте (Резюме на вакансію: Офіс-менеджер зі знанням 1С), деталі за тел (066) 2313411.

Україна
Чернівці

Якщо у вас є які-небудь питання, будь ласка, зв'яжіться з нами.

koralloza@gmail.com
Находится в: Вакансії
Зареєструйтесь, щоб додати рецензію
Comments powered by Disqus 1745